اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

لیندا یاکارینو: توییتر باید «میدان اصلی ارتباطات» دنیا را متحول کند

  • کد خبر: ۱۶۹۰۹۱
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
لیندا یاکارینو: توییتر باید «میدان اصلی ارتباطات» دنیا را متحول کند
لیندا یاکارینو، پس از اینکه یک هفته پیش مدیریت توییتر را از ایلان ماسک تحویل گرفت، حالا برنامه‌های خود را برای «تویتر ۲.۰» تشریح و بر تمرکز این شرکت بر آزادی بیان، موضوع موردعلاقه ایلان ماسک، تاکید کرد.

شهرآرانیوز - لیندا یاکارینو گفته است که مأموریت توییتر «تبدیل‌شدن به دقیق‌ترین منبع اطلاعات درلحظه جهان» است. ایلان ماسک از زمانی که توییتر را در سال گذشته خریداری کرد، به دلیل رویکردش در مقابله با اطلاعات نادرست با انتقاداتی مواجه شد.

طبق گزارش بی بی سی در ماه گذشته، این شرکت اعتمادش را بین کاربرانش از دست داد و از  آیین‌نامه داوطلبانه اتحادیه اروپا در برابر اطلاعات نادرست خارج شد.

خانم یاکارینو در مجموعه‌ای از توییت‌ها، که برای کارمندانش نیز ایمیل شده است، هدف آقای ماسک را تکرار کرد که توییتر باید «میدان اصلی ارتباطات» دنیا را متحول کند. او گفته است که این رویکرد به «پیشرفت تمدن از طریق تبادل بدون فیلتر اطلاعات و گفتگوی آزاد درباره چیز‌هایی که برای ما مهم هستند کمک می‌کند.»

یاکارینو درباره هیچ یک از مشکلاتی که از زمان تصدی ماسک بر توییتر، این شبکه اجتماعی به آن مبتلا شده، صحبتی نکرد. برای مثال، اخیرا یک نظرسنجی نشان داده است که کاربران قدرتمند توییتر درمقایسه با سال گذشته کمتر پست می‌گذارند، و این نشان‌دهنده مشکلی است که یاکارینو در بازسازی تعامل کاربران با پلتفرم با آن مواجه است.


حتما بخوانید

لیندا یاکارینو، جانشین ایلان ماسک در مدیریت اجرایی توییتر، کیست؟ + عکس و سوابق شغلی


ایلان ماسک که خود را خواهان آزادی بیان می‌نامد، از سیاست‌های توییتر درباره تعدیل محتوا انتقاد کرده و استدلال می‌کند که باید یک انجمن واقعی برای آزادی بیان تشکیل شود. اما برخی معتقدند اقدامات او برای بازگرداندن حساب‌های راست‌گرا که دیدگاه‌هایش را به اشتراک گذاشته‌‍اند، تبلیغ‌کنندگان را از او دور کرده است. گزارش شده است که در ماه دسامبر، درآمد توییتر درمقایسه با سال قبل ۴۰ درصد کاهش یافته است. همچنین در اوایل ژوئن، چندین مدیر سطح بالای توییتر که وظیفه ایمنی برند را بر عهده داشتند، ناگهان شرکت را ترک کردند.

ایلان ماسک از زمان خرید توییتر در سال گذشته به قیمت ۴۴ میلیارد دلار (۳۵.۱ میلیارد پوند)، تحت فشار بود تا فردی را برای رهبری شرکت بیابد و خودش روی شرکت «تسلا» و «اسپیس ایکس» تمرکز کند.

در ۱۲ می، ماسک که اخیراً عنوان ثروتمندترین فرد جهان را دوباره به دست آورد، اعلام کرد که خانم یاکارینو تا شش هفته دیگر جانشین او در پست مدیر اجرایی توییتر خواهد شد. یاکارینو اکنون بر عملیات تجاری در توییتر که در تلاش برای کسب درآمد است نظارت می‌کند، در حالی که ماسک همچنان به‌عنوان مدیر ارشد فناوری شرکت به کارش ادامه می‌دهد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->